• Jeugd lidmaatschap info

Aanmelden bij de jeugd kan altijd maar let op! Indien je je aanmeldt na 31 augustus (najaarscompetitie) of na 1 december (voorjaarscompetitie) dan kun je alleen mee trainen tot de volgende competitie. De teams zitten dan vol en aan de hand daarvan worden de teams aangemeld bij de KNVB. Indien je voor deze data aanmeldt dan kun je zowel trainen als de wedstrijden meespelen.

Via de voetbal.nl app kun je spelersfoto toevoegen/aanpassen, klik hier voor de uitleg.

Mocht het toevoegen/wijzigen van de foto niet lukken, stuur dan een recente duidelijke foto naar ledenadministratie@sv-veno.nl

Zij zorgen er dan voor dat de foto geplaats wordt.

Voor meer info over de voetbal.nl app

GEGEVENS VAN KIND EN OUDER BINNEN VOETBAL.NL

VOORDELEN VOETBAL.NL ACCOUNT ALS KNVB LID

• Aanmeld Formulier SV VENO

• Overige mutatie info

Overschrijvingen
    Een overschrijving moet aangevraagd worden, wanneer je minder dan 4 jaar voor aanmelding lid bent geweest van een andere vereniging. In dat geval moet er een overschrijvingsformulier ingevuld worden. Dit formulier dient door de speler én de vorige vereniging ingevuld te worden. Informatie hierover kun je opvragen via ledenadministratie@sv-veno.nl

Opzeggen
    Het lidmaatschap wordt aangegaan voor een heel seizoen en wordt ieder jaar stilzwijgend verlengd. Wil je je lidmaatschap bij V.E.N.O. opzeggen, meldt dit dan tijdig (vóór 1 juni) bij de ledenadministratie, Alleen schriftelijke opzeggingen worden geaccepteerd. (dus mondeling melden bij leider of bestuurslid is NIET voldoende).

Wijzigingen
    We willen graag dat we onze leden op de juiste manier kunnen bereiken. Daarom verzoeken wij u vriendelijk om wijzigingen zoals:
    -    Adres, postcode en woonplaats
    -    Telefoonnummer (vast én mobiel)
    -    E-Mailadres
    -    Bankrekeningnummer
    Door te geven via ledenadministratie@sv-veno.nl of via de voetbal.nl app.

• Contributie info

NB Contributie spelende leden is inclusief bijdrage in het kledingfonds. Iedere speler krijgt hieruit zijn/ haar wedstrijdtenue in bruikleen.

Wij verzoeken onze leden vriendelijk om per automatisch incasso te betalen. Dit kan per jaar, per halfjaar of per kwartaal.
    Bij een stornering van de incasso, brengen wij 5,00 aan extra kosten in rekening voor het maken en versturen van de herinneringsnota.

NB. Voor kinderen jonger dan 18 jaar, waarvan de ouders weinig geld hebben, kan een beroep worden gedaan op het jeugdsportfonds van de gemeente.
    LET OP: de contributieverplichting wordt aangegaan voor één seizoen. Het seizoen loopt van 1 juli t/m 30 juni en wordt ieder jaar stilzwijgend verlengd. Opzegging dient vóór 1 juni plaats te vinden!

Contributie overzicht

De contributie bestaat uit verschillende onderdelen:

Contributie VENO Dit is je bijdrage in de kosten van onze vereniging

Bondscontributie Dit bedrag moet VENO afdragen aan de KNVB

Kledingfonds Dit bedrag komt in het kledingfonds en daaruit worden de wedstrijdtenues betaald

Grote club actie Voor dit bedrag ontvang je in het najaar 4 loten van de Grote Club Actie

De contributie wordt automatisch geïncasseerd.

Als lid kun je kiezen of je wil dat de contributie in een keer, per half jaar, per kwartaal of per maand wordt geïncasseerd.

sept

okt

nov

dec