• Sponsormogelijkheden

Shirt/tenuesponsoring:

Een zeer opvallende vorm van sponsoring is die van tenuesponsor. Deze vorm draagt bij aan een sportief en sociaal imago van uw bedrijf. Binnen sv VENO werken wij met een zogenaamd kledingfonds. Dit houdt in dat alle leden voetballen in kleding van de club en dat deze kosten gezamenlijk worden gedragen. Voor u als sponsor heeft dit als groot voordeel dat u bij aanvang van een sponsorcontract geen grote investering voor de aanschaf van kleding behoeft te doen. Het kledingfonds voorziet in een basispakket bestaande uit shirts, broekjes, kousen en een keeperstenue. Dit is de primaire kleding om te kunnen voetballen.

Contracten voor tenuesponsoring worden afgesloten voor een periode van 3 of 5 jaar.

3 jaar

5 jaar

1e elftal

€   n.o.t.k. p/j

lagere senioren heren, A1 & dames

€   400,00 p/j

€   350,00 p/j

B & C junioren

€   350,00 p/j

€   300,00 p/j

Kabouters, F, E & D pupillen

€   200,00 p/j

€   150,00 p/j

Uitbreiden
    Het basispakket is uit te breiden met tassen, trainingspakken, coachjassen etc.
    sv VENO heeft hiervoor goede (prijs)afspraken waarvan u ook kunt profiteren. De kosten voor een uitbreiding worden rechtstreeks aan u als sponsor gefactureerd en zijn niet van invloed op de jaarlijkse bijdrage aan sv VENO.

(reclame) Bordsponsoring:
    sv VENO biedt ook de mogelijkheid om uw bedrijf onder aandacht te brengen door het plaatsen van reclameborden langs het hoofdveld. Hieronder laten wij u de mogelijkheden zien:

(reclame)bordsponsoring

240cm x 60cm

300cm x 100cm

1 klein bord
    naast het veld:

2 kleine borden
    of meer:

1 groot bord
    achter het doel:

2 grote borden
    of meer:

1e jaar € 220,00

2e tot 5e jaar € 150,00 p/j

Overéénkomst voor 5 jaar

à € 150,00 p/j per bord

1e jaar € 300,00

2e tot 5e jaar € 250,00 p/j

Overéénkomst voor 5 jaar

à € 250,00 p/j per bord

Balsponsor:

Het beschikbaar stellen van een wedstrijdbal. Kosten: € 50,00 per bal. Tegenprestaties:
    - Omroep tijdens thuiswedstrijd;
    - entreekaart voor alle thuiswedstrijden van sv VENO 1;
    - Vermelding in het programmablad.

Kleedkamerdeursponsor:

De sponsor voorziet een kleedkamerdeur van een sponsoruiting. Kosten: € 100,00 per seizoen.
    Tegenprestaties:
    - Reclame-uiting op een kleedkamerdeur;
    - entreekaart voor alle thuiswedstrijden van sv VENO 1;
    - Vermelding in het programmablad en op website.

Uiteraard is het voor u als sponsor ook mogelijk een combinatie te maken van verschillende sponsorvormen. Het combineren van de verschillende vormen kan u voordeel opleveren. Wilt u hier meer informatie over? Mail dan naar sponsor@sv-veno.nl en wij zullen u benaderen om een afspraak te maken voor een persoonlijk gesprek.

Sponsorcommissie

De sponsorcommissie regelt alle zaken betreffende sponsoring en reclames binnen sv VENO. Heeft u vragen over adverteren middels reclameborden, shirtsponsoring, balsponsoring, kleedkamerdeursponsoring etc. dan kunt u altijd via mail contact opnemen met de sponsorcommissie. En dat geldt ook wanneer u bijvoorbeeld een sponsor wilt aandragen of als u nieuwe kleding of trainingsmateriaal wilt sponsoren. De sponsorcommissie zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Als sponsor van sv VENO, ongeacht de omvang van uw sponsoring, krijgt u in ieder geval deze standaard faciliteiten als tegenprestatie voor uw sponsoring:
    - Vermelding op onze website www.sv-veno.nl
    - Vermelding op onze sponsorwall
    - Uitnodiging sponsoravond
    - Uitnodiging nieuwjaarsreceptie
    - Entreekaart voor alle thuiswedstrijden van sv VENO 1

Graag staan wij u te woord en kijken uit naar een toekomstige samenwerking!